Annuleringen
Annuleringen
- Zo werkt hetAls je gast annuleertAls je gast een reservering annuleert, brengen wij je hiervan op de hoogte en geven we automatisch de datums op je kalender vrij, zodat je w…
- Zo werkt hetHoe een host een reservering annuleertJe kunt als host een reservering annuleren, maar als het moment van aankomst binnen 24 uur is, kan dit mogelijk niet meer online.
- Zo werkt hetSancties voor het annuleren van reserveringen door de hostEen annulering schopt de plannen van de gast meestal in de war en dat heeft gevolgen voor het vertrouwen in de Airbnb-community. Daarom word…
- Zo werkt hetWat gebeurt er met een gast als ik moet annuleren?Je gast krijgt per e-mail direct een melding en een lijst met vergelijkbare accommodaties die nog te reserveren zijn.
- Zo werkt hetHoe herstel ik een geannuleerde reservering voor een gast?Als je een geannuleerde reservering wilt herstellen, moet je eerst contact opnemen met de gast. Diegene dient opnieuw te reserveren.
- Zo werkt hetKan een host een reservering zonder nadelige gevolgen annuleren?In dit artikel lees je onder welke omstandigheden een host een reservering zonder nadelige gevolgen kan annuleren.
- Zo werkt hetWat wordt bedoeld met het afdwingen of afzien van mijn annuleringsvoorwaarden?Als je gast minder dan 30 dagen van tevoren een langetermijnreservering wijzigt, heb je de mogelijkheid om je annuleringsvoorwaarden af te d…
- Zo werkt hetJe annuleringsvoorwaarden wijzigenAls je eenmaal weet welke annuleringsvoorwaarden bij jou passen, dan kun je deze eenvoudig instellen.
- CommunitybeleidVoorwaarden bij verzachtende omstandighedenLees meer over hoe annuleringen worden afgehandeld wanneer zich na het reserveren onvoorziene gebeurtenissen voordoen waarop je geen invloed…
- CommunitybeleidVoorwaarden bij verzachtende omstandigheden in verband met het coronavirus (COVID-19)Meer over de dekking voor COVID-19 onder onze Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden.
- RegelsAnnuleringsvoorwaarden in DuitslandAls je een host in Duitsland bent, moet je je lokale wetten controleren en bevestigen dat je annuleringsvoorwaarden hiermee in overeenstemmi…
- Zo werkt hetWaarom je annuleringsvoorwaarden niet zijn toegepastIn bepaalde situaties komen je annuleringsvoorwaarden te vervallen. In dat soort gevallen krijgt de gast mogelijk een volledige restitutie i…