Uitbetalingsgegevens en -voorkeuren
Uitbetalingsgegevens en -voorkeuren
- Zo werkt hetInformatie over mijn uitbetalingenJe kunt de status van je uitbetalingen en uitgebreide informatie over je verdiensten in je transactiegeschiedenis bekijken.
- Zo werkt hetHoe druk ik betalingsbewijzen en uitbetalingsgegevens af voor voltooide reserveringen?Je kunt bij je reserveringen individuele betalingsbewijzen vinden.
- Zo werkt hetEen uitbetalingsvaluta kiezenDe valuta waarin je uitbetaald wordt, is gebaseerd op het land en de methode die je gekozen hebt toen je je uitbetalingsmethode instelde. Je…
- Zo werkt hetEen minimaal uitbetalingsbedrag instellenJe kunt de transactiekosten die je bank of financiële dienstverlener in rekening brengen verlagen door een minimum uitbetalingsbedrag in te …
- Zo werkt hetHoe kunnen aangepaste tariefinstellingen invloed hebben op mijn uitbetalingsbedrag?Aangepaste week- en maandtarieven overschrijven je reguliere tarief per nacht, week of maand. Hetzelfde geldt voor eventuele aangepaste nach…
- Zo werkt hetWat gebeurt er als ik een kaart of bijdrage van een gast ontvang?Met een kaart kunnen gasten hosts makkelijk hun waardering tonen. Als een gast een financiële bijdrage stuurt, ontvang je het volledige bedr…